Leveransparodi a'la Komplett.

Byggt ihop lillebrors internätköpta "speldatorbyggsats" idag och blev väldig sugen på en egen dator, eller en ny dator rättare sagt.. Fast det får nog vänta ett bra tag tyvärr. Det som är roligt att han beställde datorn från komplett.se i söndags, för 2 veckor sedan fick jag ett mejl där det stod att jag vunnit en digitalkamera, en tävling hos just komplett.se. En dator på kommer på 2 dagar, men en kamera tar över 2 veckor... Jag blev dock förvarnad att det kunde ta upp till 2 veckor, men jag förstår inte det svåra i att packa och skicka iväg en kamera??? I övrigt har jag plockat kantareller idag på gården, fast mamma  åt opp dom..

Annars har jag idag inte gjort alls mycket, jobbet tog halva dagen, datorbyggandet den andra halvan, tedrickande det lilla övriga. Just nu liras det pokertundering där jag ligger 711 för tillfället av totalt 3 601. 12 000 från början.. Så topp 99 kan det nog bli om jag har tålamodet, orken och suget kvar i ett par timmar. Förresten funderar jag på att bli en rik, lat, framgångsrik affärsman.. Jag ska ha en Harley Davidson, en riktigt muskelbil, ett vid en sjö i en skog, en fru och några små kottar.. 


Dubbelpass imorgon med hemtjänst och carling.. 12 timmar jobb ger money., lite extra i Karlstad om ett par veckor med ev. Whiskeyprovning blir en skön omväxling... Ska försöka få till ett litet dokumentärmöte med Amanda om hon är villig vilket jag hoppas och tror!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback