En lusekofta, ett brunt recept och en brunett!

Idag har jag inget vettigt att skriva, eller det har jag aldrig iofs.. jobbat själv hela dagen, sålt till mig bonus, köpt en mjukskön bomullsskorta för 199 som inte var för varm eller för kall.. Alldeles lagom perfekt.. Sitter och redigerar lite bilder från Moskva (Har redigerat alla bilder på denna datorn en gång, men när jag öppna bilderna på en riktig skärm så såg dom förjävliga ut så nu får jag göra om det fast med hjälp av den riktiga skrämen).

Sen har jag frågat mamma om hon hade bajs i maten, det hade hon inte... : )

I övrigt var det tänkt att tänkaren Jonas skulle skriva lite skit idag men han har sovit och inte skrivit något skit ännu.. Vi får se när denna skit kommer.. Annars efterlyser jag:

1. stora, sköna, snygga lusekofter om det stavas så, om det inte stavs så efterlyser jag det ändå!
2. något jävligt gott recept med choklad..
3. en brunett? eller en Fredrika...

Nej, ha en skön kväll och till alla som börjar jobba imorgon igen efter semestern vilket jag vet många som gör, jag hoppas bara ni får ett helvete på jobbet och bränner ut er ordenligt till nästa års regniga semester!. ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback