Whiskey, Vin och Choklad.

Äntligen snart helg igen! Min sista och första lediga helg denna månaden, den andra lediga helgen på 2 månader, men jag klagar inte eftersom jag valt det själv, tänk på alla pengar som tickar in sakta men säkert.. Idag hade jag en ledig stund på jobbet och räknade ut hur många ören jag tjänar varje sekund och det blev ett tal med jävligt många decimaler men jag avrundade till 3 så att det var lätt att räkna, så jag fortsatte och räkna intickade ören i ett par minuter och blev glad!.

Nationalteatern på fredag efter lite whiskey, öl, poker och god mat.. Lördag innebär återhämtning, poker, Vin, mörk choklad (99% funderar jag på att testa igen).. Det är uppvärmningen, kvällen får bli söt läseblaska a'la Smirnoff innan det ev. blir personalfest, Amanda Jenssen och Magnus Uggla (Bara Magnus Uggla om jag inte lyckas ragga upp Amanda Jenssen, dock lite beronde på om hon är så snygg som jag tror).. Det är så det är planerat, men det brukar aldrig gå som planerat.. :/

Kört lite skog med motorcykeln idag, i skogen alltså.. Jävligt roligt men när man kommer i uppförsbackar som endast består av en blöt lutande bergvägg med lite löv och barr på så har man förjävliga problem.. Det värsta är när man är halvvägs upp, det släpper och man börjar kana neråt med en tung motorcykel. Men vafan! det är skitskoj ändå och då får det göra ont.. Grattis till alla som fyller år idag om någon skulle göra det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback