Det blev fel, många fel....

Nya Batman filmen "The dark Night" innehåller visst en mängd missar och fel, roligt tycker jag.. " Ändrad hårfärg, försvunna ärr och magiskt uppdykande polisbilar", det är visst många som har för mycket fritid, dom som ser filmen om och om igen och letar fel, fast det är klart, är det flera miljoner som ser filmen så kan ju någon upptäckta det av en slump.. Men jag vinner hellre på lotto.. Och det är klart, den nya Indiana Jones innehöll 60 fel, vilket blir ca 0,5 fel/minut!!

Men det blir en film att se, en film tillängad Heath Ledgers på regissörens begäran. Stort och Fint.

Nåja, kollade på bröderna Coens "No country for old men" igårkväll, riktigt riktigt skön rulle men hur många fel innehöll den? Fråga inte mig, jag tänkte inte på några, mer än att man klarar lite mer, orkar lite mer, överlever lite mer i alla filmer.. Klart sevärd!!

Pokern igår då? slutade på +450 kronor....

Kommentarer
Postat av: Pelle

Du menar Heath?

2008-07-31 @ 11:35:44
URL: http://jujuchronicles.blogspot.com
Postat av: Carlipton

Pelle: "Det blev fel" Precis som det står i rubriken!



Bra att någon stöttar mig vid mina hjärnsläpp!

2008-07-31 @ 14:38:08
URL: http://carlipton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback