Inget ljus i tunneln..

En sån har jag, fast jag vet inte riktigt vad som händer och tur är väl det... men jag ska försöka påverka den på något sätt här inom en kort framtid, Arkitekt, Mäklare, Marknadsförare, Friskvårdskonsulent eller vad det nu blir?!. Har du en vacker idé om ett underskattat eller bara otroligt roligt yrke så berätta allt!. Att jobba som undersköterska funkar riktigt bra men är väl inte riktig det jag vill ägna mitt liv åt, inte heller åt att stå i Carlings-butik.. Men absolut schyssta knäck såhär när man inte har så mycket bättre för sig!.

Pokerproffs blir jag nog aldrig,  för idag gick jag minus 150.. :( Men jag är fortfarande klart + på kontot.. Fast det är inte riktigt summor som man kan leva på.. Tyvärr..

I övrigt har dagen gått till gräsklippning, tvätt, städ och vedplockning.. Men så får man lite föda för besväret..  Förresten, den som har en bra recept på chokaldpraliner eller övrigt med choklad kan ju posta det.. Chokladbagare ska jag bli när jag är gammal och livserfaren, men blir jag det idag kommer jag bara äta mig go, glad, rund... Och det här med att man blir lättare kär och allt som har med det att göra om man äter mörk choklad stämmer jävligt bra... så tryck i kommande drömdejt mängder mörkchoklad så löser sig allting! :D

Blev galet förälskad i Anton Chigurh spelad av Javier Bardem från "No country for old men" så jag visar honom för dom som missat denna sköna rulle! Förresten så fick han en Oscar för rollen, det blev en Oscar för bästa film, bästa regi och bästa manus efter förlaga.. Det säger sitt, och säger jag mitt förstår ni att den är sevärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback