Go Mamma!.

Blev väckte av mina kära mor kvart i nio imorse. Hon ville ut och springa!?

Köpte biljett till Arvika Hamnfest igår, mest för Nationalteaterns underbara refräng, men lika bra att köra tvådagars och hinna med Uggla och Jensen när tåget ändå går..

Sen blev det lite kvällsfiske med 2 "storfiskare" som det kallas, frågan är vem som var storfiskare.. Det började med en liten liten abborre som inte visste ett skit, sen fick jag en lina och på denna linan satt det ett drag, detta drag tog jag och satte på min lina och helt plöstligt stod jag där med en öring någonstans på 2-3 kilo.. Lagom avudsjuka "storfiskar" kompisar hade jag då.. Sen såg vi en 8-10 taggad älg på hemvägen. En Go mig på det..

I övrigt gick pokerspelandet plus, en man drunknade och någon fick tatueringen borttogen med sax..

Springturen då?, över förväntan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback