Nästa: IRON MAIDEN

Sitter hemma, 20 mil från Ullevi i Göteborg där Iron Maiden spelar för ca 40 000 ikväll.. Troligtvis är det redan köer långa som Kinesiska muren. FAN.. Sitter och väntar på min chaufför som ska köra mig ner till Götet där jag helt enkelt får använda mig utav den fula trängelsteknik för att ta mig fram till en position där jag ändå ser någonting mer än en jävla massa händer..



Ska bli så inihelvete skoj att få använda biljetterna som ändå inköptes för över ett år sedan! När man ser låtvalen från tidigare konserter under samma turne så vet alla som vet någonting att detta kommer bli så inihelvete bra, oavsett om det älskar eller hatar Maiden..

NU är det bara för mig att leta upp Maiden t-shirt och börja värma upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback