Poor U.S.A

När jag läser Barack Obama's husregler börjar jag förlorar tron på att han blir amerikas nästa president.. Han måste väl ändå förstå att han inte kan kräva att amerikanarna ska lägga sig för natten klockan 20.30!! Men skulle ha lyckas få USA till ett grälfritt land skulle jag bli imponerad.. Jag tror han kommer införa en egen TV-kanal som är obligatorisk för alla amerikanska familjer att se på under morgontimmarna. I den kanalen påminner han alla att bädda sina sängar och städa sina leksaksskåp.

Att ge 6 kronor i veckopeng skrämmer mig också, tänk om han blir svensk statsminister?! Då får alla arbetare in den offenliga sektorn en lön på max 100 kronor i månaden!. Nej Obama, jag hoppas du skiljer på reglarna för dina barn och USA's övriga medborgare.

Inte en ett paket på julafton eller födelsedag får dom små krakarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback